Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2022

Δικαίωμα εδώ και τώρα... συνέχεια

Μαθαίνω για τα δικαιώματά μου

Στόχοι:

 Οι μαθητές:

  •  Να ορίζουν με δικά τους λόγια τα δικαιώματα
  •  Να εντοπίζουν τις αξίες που θεμελιώνουν τα Δικαιώματα του Παιδιού
  • Να γίνει κατανοητό ότι τα δικαιώματα δεν είναι ψυχρά κείμενα αλλά συνδέονται με ανθρώπινες ανάγκες
  •  Να ενημερωθούν για τις αρμοδιότητες, τις δράσεις οργανισμών: του συνηγόρου του πολίτη για τα δικαιώματα του παιδιού, της UNICEF   της UNESKO.
Ζωγραφίζουμε τα δικαιώματά  μας

                                       



Φτιάχνουμε καρδιά -πάζλ με τα δικαιώματά μας. 



Αν όλα τα παιδιά της Γης...
Μαθαίνουμε το τραγούδι και ζωγραφίζουμε...









Διαβάζουμε το βιβλίο: " Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει" του Μ. Κοντολέων.
 Διαπιστώνουμε ότι ο χιονάνθρωπος ταξίδεψε με μια βάρκα αναζητώντας πατρίδα με πολύ κρύο για να μη λιώσει. Στο τέλος η βάρκα βυθίστηκε...




Αυτό συμβαίνει και στους ανθρώπους; Φεύγουν από την πατρίδα τους διότι κινδυνεύει η ζωή τους;

         Έπειτα από την ανάγνωση του Βιβλίου της Γιώτας Αλεξάνδρου: «Ο Χάρης και ο Φάρις» αναδείχθηκε το θέμα των προσφύγων. Διαπιστώσαμε ότι τα παιδιά πρόσφυγες και γενικά όλοι οι άνθρωποι που αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους, χάνουν πολλά από τα δικαιώματα τους. Καταγράψαμε τα δικαιώματα που έχασε ο Φάρις. Συνδέσαμε το θέμα των προσφύγων με τους Έλληνες που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν  τις πατρίδες τους μετά την καταστροφή της Σμύρνης. Μιλήσαμε για το Προσφυγάκι, το αγαλματάκι που πήραν μαζί τους οι Πρόσφυγες φεύγοντας από την πατρίδα  τους. Ζωγραφίσαμε τι θα παίρναμε κι εμείς μαζί μας αν φεύγαμε ξαφνικά από την πατρίδα μας. Είδαμε πίνακες ζωγραφικές του Λουί Τοφόλι όπως «Μητέρα και παιδί» και ζωγραφίσαμε κι εμείς αποτυπώνοντας ιδέες και συναισθήματα.
































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου